Hjälp

Vi gillar att jobba nära våra kunder och svarar gärna på frågor. Nedan hittar ni några vanliga frågor med svar. Hittar du inte din fråga kan du ställa den i formuläret nedan.

Ja! Som administratör kan du ställa in tider och mycket mer.

Först väljer din förening fall felanmälan ska starta en chatt med er förvaltare direkt i appen eller fall det ska skickas ett email till förvaltaren. Sedan kan användare enkelt skapa en felanmälan i appen som kommer direkt till ansvarige.

Styrelsen kan enkelt skicka ut viktigt information till de boende. När ett nytt inlägg har lagts upp får de boende en notis i sin telefon om nyheten.

På hemsidan kan man ladda ner en A4a med en unik kod som man i sin tur delar ut till de boende. De boende registrerar sig sedan med den unika koden och blir registrerad till föreningen.

Föreningskod används för att koppla konton från era boende till just er förening.

Administratörer kan se lägenhetsnummer och mailadress till alla konton i sin förening

Ja! Alla lösenord krypteras enligt Bcrypt.

Kontakta oss

Vi finns i Lund. Boka in oss på möte. Vi bjuder på fika!

Adress
Scheelevägen 15, 223 70 Lund
Telefon
+46733263990
Email
info@homepal.se

Ställ en fråga