Flow
Vi frågade fastighetsbolag runt om i Sverige vad de sökte i ett ärendehanteringssystem - resultatet blev HomePal - Flow.
Varför HomePal - Flow?

Effektivisera och påverka

Många fastighetsbolag upplever idag att de begränsas på ett eller annat sätt av sitt fastighetssystem. I HomePal värdesätter vi er kunskap om fastighetsbranschen högst av allt. HomePal - Flow är framtaget tillsammans med fastighetsbolag - all vidareutveckling av systemet sker tillsammans med befintliga och framtida kunder.

För ledning

HomePal - Flow innehåller en avancerad funktion för att generera statistik och rapporter. Detta ger inblick i hela ärende-processen och möjliggör datadrivna beslut för att effektivisera organisationen.

För förvaltare

Alla ärenden kommer direkt in i webapplikationen och kan sedan delegeras per automatik eller manuellt direkt till rätt fastighetsservice. Det är enkelt att få en överblick över tidsåtgången för varje enskilt ärende och enkelt att se att inga ärenden faller mellan stolarna.

För fastighetsservice

För att det ska vara enkelt för fastighetsservice att komma åt ärenden även när man är ute i fastigheter så har fastighetsservice även tillgång till HomePal - Flow i en app. Här går det enkelt att stänga ett ärende när det är genomfört.

Web -och appbaserat

HomePal - Flow är ett ärendehanteringssystem som ger flexibilitet till alla som använder systemet.
Features

Effektivisera för alla

Förenkla vardagen för dina medarbetare så att de kan fokusera på det viktiga.
Översikt
Alla ärenden med status går att komma åt från webappen.
Flexibilitet
Kom åt HomePal - Flow från både webapp och app, allt för att det ska vara enkelt för användaren.
Statistik & Rapporter
Fatta datadrivna beslut med vår avancerade statistik och rapporter funktion.
Feedback till avsändare
Avsändaren hålls automatiskt uppdaterad om vad som händer med ärendet.