Utrensning av gamla arbetsordrar
Dashboarden är avsedd för dig som vill förbättra datakvaliteten genom att regelbundet granska och hantera gamla öppna arbetsordrar.
Vem tittar på den? | Chef inom teknisk förvaltnings, förvaltningschef |
---|---|
Hur ofta? | Månadsvis |
Varför ska du använda dashboarden?
Datakvalitet: Utrensning av gamla arbetsordrar hjälper användaren att identifiera arbetsordrar som har varit öppna under en lång tid och som eventuellt inte längre är relevanta. Detta är en central del av arbetet med att förbättra datakvaliteten. Genom att regelbundet använda denna dashboard kan man förebygga att arbetsordrar blir liggande och säkerställa att datan förblir korrekt och aktuell.
Tips!
Håll koll på arbetsordrar som har varit öppna längre än vad som är rimligt. Dessa kan indikera att något har missats eller att uppgiften inte längre är aktuell. Genom att rensa ut gamla arbetsordrar säkerställer ni att datan är tillförlitlig och relevant, vilket i sin tur förbättrar hanteringen och översikten av era arbetsprocesser.
Exempel på system
Vitec Hyra & Teknisk förvaltning
Skapad av Homepal
2024-09-03
Branschens dashboards
Det flexibla sättet att presentera data för teamet eller företaget. Skapa själv eller kopiera en från branschens exempel.
Ett BI-verktyg specialbyggt för fastighetsbranschens behov
Automatisera din uppföljning och rapportering med färdiga nyckeltal och dashboards. Lägg tiden på analys och att agera istället för att klippa och klistra i Excel eller vänta på ett konsultärende.
Ta steget in i nästa generation
Inget gigantisk IT-projekt, inget systembyte, inga konsulter. Aktivera en tilläggslösning som redan finslipats i många år och med tusentals aktörer inom fastighetsbranschen.