Arbetsorderhantering: Interna vs. Externa Utförare
Dashboarden är avsedd för dig som vill följa upp och analysera hur många arbetsordrar som avslutas av interna jämfört med externa resurser för att öka den interna hanteringen och minska kostnaderna.
Vem tittar på den? | Chef inom teknisk förvaltnings, förvaltningschef |
---|---|
Hur ofta? | Veckovis |
Varför ska du använda dashboarden?
Arbetsorderhantering: Interna vs. Externa Utförare ger en översikt över hur många arbetsordrar som avslutas av interna jämfört med externa resurser. Användaren kan se andelen för olika områden och kategorier, vilket ger möjlighet att analysera fördelningen och identifiera potentiella kostnadsbesparingar genom att slutföra fler arbetsordrar internt. Genom att djupdyka i specifika ärenden kan användaren få insikter i hur arbetet kan omstruktureras för att öka den interna avslutsandelen och därmed sänka kostnaderna.
Tips!
Identifiera vilka arbetsordrar som ni anser borde hanteras internt. Följ upp dessa ärenden och analysera varför de ändå skickas till externa utförare. Det kan ge insikter i vilka justeringar som behövs för att öka den interna hanteringen och sänka kostnaderna.
Exempel på system
Fler dashboards inom Teknisk förvaltning
Homepal
Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag
Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.
Sortiment av nyckeltal och mätvärden
Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.
Enhetlig datastruktur
Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.
Oändlig skalbarhet
Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.