SLA-uppföljning entreprenörer
Dashboarden är avsedd för dig som vill säkerställa att entreprenörer uppfyller sina SLA-åtaganden genom att övervaka arbetsordrar och identifiera förbättringsområden.
Vem tittar på den? | Förvaltningschef, fastighetschef, kvalitetscontroller |
---|---|
Hur ofta? | Månadsvis |
Varför ska du använda dashboarden?
SLA-uppföljning entreprenörer ger en översikt över hur väl entreprenörer uppfyller sina Service Level Agreements (SLA) genom att visa andelen arbetsordrar som avslutas i tid. Användaren kan följa resultaten för enskilda entreprenörer, analysera trender över tid och granska detaljer för enskilda arbetsordrar. Detta verktyg möjliggör effektiv uppföljning och förbättring av entreprenörernas prestationer.
Tips!
Ta diskussionen & följ trenden! Ta ett möte med entreprenörer som inte lever upp till era krav och visa dem datan. Följ sedan trenden och säkerställ att det blir bättre.
Exempel på system
Skapad av Homepal
2023-08-01
Fler dashboards inom Teknisk förvaltning
Homepal
Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag
Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.
Sortiment av nyckeltal och mätvärden
Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.
Enhetlig datastruktur
Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.
Oändlig skalbarhet
Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.