• Verktyget
      Lär dig mer om vårt verktyg

    • Dashboards
      Bläddra bland våra exempel på dashboards
      EkonomiHållbarhetTeknisk förvaltningUthyrning
    • Mätvärden och nyckeltal
      Bläddra bland våra automatiska bearbetningar

Boka demoLogga in

Hanteringstider av arbetsordrar

Visa i fullskärm
Uppdaterad 🎉
Skapad 2024-03-25 Uppdaterad 2024-10-11
Dashboard image

Dashboarden är avsedd för dig som vill ha full kontroll över hanteringstiderna för arbetsordrar och säkerställa att servicegarantier uppfylls genom att prioritera rätt arbetsordrar.

Vem tittar på den?

Chef inom teknisk förvaltning, medarbetare inom teknisk förvaltning

Hur ofta?

Dagligen

Varför ska du använda dashboarden?

Hanteringstider av arbetsordrar är utformad för att ge en tydlig överblick över hanteringstiderna för arbetsordrar månad för månad. Användaren kan också se den bästa möjliga hanteringstiden om de öppna arbetsordrarna stängs idag. Genom att filtrera på en specifik månad kan användaren identifiera vilka arbetsordrar som fortfarande är öppna, för att kunna prioritera rätt arbetsordrar och säkerställa att servicegarantier uppfylls.

Tips!

Sätt upp mål! Sätt upp mål och skapa en vy för varje prioriteringstyp. På detta sätt kan ditt team hela tiden arbeta för att prioritera de ärenden som ger mest effekt för ert gemensamma mål. Det är kul att arbeta tillsammans mot ett mål.

Exempel på system

Integration logotype

Momentum Fastighet

Officiell samarbetspartner
Officiell samarbetspartner
Teknisk förvaltning
Kommersiellt bolag
Bostadsbolag
Förvaltningsbolag
  • Skapad av Homepal

    2024-03-25

  • Den här dashboarden är skapad och anpassad av oss på Homepal med vår påhittade demodata. Konceptet och idén kommer från en av våra kunder.

    Räkna ut ditt prisKontakta mig

    Fler dashboards inom Teknisk förvaltning

    Bläddra bland alla
    Dashboard Image
    Teknisk förvaltning

    Arbetsorderhantering: Interna vs. Externa Utförare

    Dashboarden är avsedd för dig som vill följa upp och analysera hur många arbetsordrar som avslutas av interna jämfört med externa resurser för att öka den interna hanteringen och minska kostnaderna.

    Homepal

    Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag

    Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.

    Sortiment av nyckeltal och mätvärden

    Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.

    Enhetlig datastruktur

    Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.

    Oändlig skalbarhet

    Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.

    Psst... Vad väntar du på?
    Boka demo