Hanteringstider av arbetsordrar
Dashboarden är avsedd för dig som vill ha full kontroll över hanteringstiderna för arbetsordrar och säkerställa att servicegarantier uppfylls genom att prioritera rätt arbetsordrar.
Vem tittar på den? | Chef inom teknisk förvaltning, medarbetare inom teknisk förvaltning |
---|---|
Hur ofta? | Dagligen |
Varför ska du använda dashboarden?
Hanteringstider av arbetsordrar är utformad för att ge en tydlig överblick över hanteringstiderna för arbetsordrar månad för månad. Användaren kan också se den bästa möjliga hanteringstiden om de öppna arbetsordrarna stängs idag. Genom att filtrera på en specifik månad kan användaren identifiera vilka arbetsordrar som fortfarande är öppna, för att kunna prioritera rätt arbetsordrar och säkerställa att servicegarantier uppfylls.
Tips!
Sätt upp mål! Sätt upp mål och skapa en vy för varje prioriteringstyp. På detta sätt kan ditt team hela tiden arbeta för att prioritera de ärenden som ger mest effekt för ert gemensamma mål. Det är kul att arbeta tillsammans mot ett mål.
Exempel på system
Vitec Hyra & Teknisk förvaltning
Skapad av Homepal
2024-03-25
Branschens dashboards
Det flexibla sättet att presentera data för teamet eller företaget. Skapa själv eller kopiera en från branschens exempel.
Ett BI-verktyg specialbyggt för fastighetsbranschens behov
Automatisera din uppföljning och rapportering med färdiga nyckeltal och dashboards. Lägg tiden på analys och att agera istället för att klippa och klistra i Excel eller vänta på ett konsultärende.
Ta steget in i nästa generation
Inget gigantisk IT-projekt, inget systembyte, inga konsulter. Aktivera en tilläggslösning som redan finslipats i många år och med tusentals aktörer inom fastighetsbranschen.