Hanteringstider i förhållande till NKI
Dashboarden är avsedd för dig som vill förbättra hanteringstiderna för felanmälningar och förstå hur dessa påverkar kundernas upplevelse av servicen.
Vem tittar på den? | Tekniker, Fastighetschef |
---|---|
Hur ofta? | Veckovis |
Varför ska du använda dashboarden?
Hanteringstider i förhållande till NKI mäter hanteringstiderna för felanmälningar och bryter ner dem på olika områden, både som nuläge och över tid. Dashboarden sätter hanteringstiderna i relation till den upplevda servicenivån hos hyresgästerna, vilket ger användaren möjlighet att identifiera hur snabbt ärenden hanteras och hur detta påverkar kundnöjdheten (NKI). Genom att följa och analysera trender kan man snabbt agera för att förbättra servicen och öka nöjdheten hos hyresgästerna.
Tips!
NKI är ett laggande KPI som påverkas av andra mätetal! Genom att identifiera och arbeta med icke-laggande nyckeltal som påverkar NKI kan ni förbättra kundnöjdheten i den dagliga förvaltningen.
Exempel på system
Skapad av Homepal
2024-08-28
Branschens dashboards
Det flexibla sättet att presentera data för teamet eller företaget. Skapa själv eller kopiera en från branschens exempel.
Ett BI-verktyg specialbyggt för fastighetsbranschens behov
Automatisera din uppföljning och rapportering med färdiga nyckeltal och dashboards. Lägg tiden på analys och att agera istället för att klippa och klistra i Excel eller vänta på ett konsultärende.
Ta steget in i nästa generation
Inget gigantisk IT-projekt, inget systembyte, inga konsulter. Aktivera en tilläggslösning som redan finslipats i många år och med tusentals aktörer inom fastighetsbranschen.