Störningsärenden i förhållande till NKI
Dashboarden är avsedd för dig som vill förbättra kundnöjdheten genom att analysera hur störningsärenden påverkar resultaten i kundundersökningar och vidta rätt åtgärder.
Vem tittar på den? | Tekniker, Hållbarhetschef |
---|---|
Hur ofta? | Veckovis |
Varför ska du använda dashboarden?
Störningsärenden i förhållande till NKI gör det möjligt för användaren att koppla kategorier i kundundersökningar till antalet störningsärenden och analysera hur dessa påverkar varandra. Genom detta kan man aktivt arbeta för att öka NKI genom att följa trender, nuläge, specifika områden och enskilda ärenden. Dashboarden ger insikter om var insatser behövs för att förbättra kundupplevelsen och öka kundnöjdheten.
Tips!
NKI är ett laggande KPI som påverkas av andra mätetal! Genom att identifiera och arbeta med icke-laggande nyckeltal som påverkar NKI kan ni förbättra kundnöjdheten i den dagliga förvaltningen.
Exempel på system
Skapad av Homepal
2024-08-28
Fler dashboards inom Teknisk förvaltning
Homepal
Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag
Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.
Sortiment av nyckeltal och mätvärden
Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.
Enhetlig datastruktur
Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.
Oändlig skalbarhet
Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.