Trygghetsrelaterade ärenden
Dashboarden är avsedd för dig som vill övervaka och förbättra tryggheten i dina områden genom att vidta åtgärder i fastigheter med mycket trygghetsrelaterade ärenden.
Vem tittar på den? | Tekniker, chefer, driften, hållbarhetschef |
---|---|
Hur ofta? | Veckovis |
Varför ska du använda dashboarden?
Trygghetsrelaterade ärenden ger en omfattande översikt över trender och hjälper dig att identifiera fastigheter med ett högt antal trygghetsrelaterade ärenden, såsom störningar, belysningsproblem eller skadegörelse. Informationen presenteras både i absoluta tal och relativt, fördelat på antal objekt. Detta är viktigt för att proaktivt kunna arbeta med att öka tryggheten i områden eller fastigheter, vilket bidrar till nöjdare hyresgäster och främjar social hållbarhet.
Tips!
Ett bra komplement till era NKI undersökningar! Genom att arbeta med dashboarden kan du arbeta proaktivt för bättre NKI resultat.
Exempel på system
Skapad av Homepal
2024-08-27
Fler dashboards inom Teknisk förvaltning
Homepal
Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag
Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.
Sortiment av nyckeltal och mätvärden
Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.
Enhetlig datastruktur
Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.
Oändlig skalbarhet
Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.