Trygghetsrelaterade ärenden
Dashboarden är avsedd för dig som vill övervaka och förbättra tryggheten i dina områden genom att vidta åtgärder i fastigheter med mycket trygghetsrelaterade ärenden.
Vem tittar på den? | Tekniker, chefer, driften, hållbarhetschef |
---|---|
Hur ofta? | Veckovis |
Varför ska du använda dashboarden?
Trygghetsrelaterade ärenden ger en omfattande översikt över trender och hjälper dig att identifiera fastigheter med ett högt antal trygghetsrelaterade ärenden, såsom störningar, belysningsproblem eller skadegörelse. Informationen presenteras både i absoluta tal och relativt, fördelat på antal objekt. Detta är viktigt för att proaktivt kunna arbeta med att öka tryggheten i områden eller fastigheter, vilket bidrar till nöjdare hyresgäster och främjar social hållbarhet.
Tips!
Ett bra komplement till era NKI undersökningar! Genom att arbeta med dashboarden kan du arbeta proaktivt för bättre NKI resultat.
Exempel på system
Vitec Hyra & Teknisk förvaltning
Skapad av Homepal
2024-08-27
Branschens dashboards
Det flexibla sättet att presentera data för teamet eller företaget. Skapa själv eller kopiera en från branschens exempel.
Ett BI-verktyg specialbyggt för fastighetsbranschens behov
Automatisera din uppföljning och rapportering med färdiga nyckeltal och dashboards. Lägg tiden på analys och att agera istället för att klippa och klistra i Excel eller vänta på ett konsultärende.
Ta steget in i nästa generation
Inget gigantisk IT-projekt, inget systembyte, inga konsulter. Aktivera en tilläggslösning som redan finslipats i många år och med tusentals aktörer inom fastighetsbranschen.