• Verktyget
      Lär dig mer om vårt verktyg

    • Dashboards
      Bläddra bland våra exempel på dashboards
      EkonomiHållbarhetTeknisk förvaltningUthyrning
    • Mätvärden och nyckeltal
      Bläddra bland våra automatiska bearbetningar

Boka demoLogga in

Trygghetsrelaterade ärenden

Visa i fullskärm
Skapad 2024-08-27 Uppdaterad 2024-09-19
Dashboard image

Dashboarden är avsedd för dig som vill övervaka och förbättra tryggheten i dina områden genom att vidta åtgärder i fastigheter med mycket trygghetsrelaterade ärenden.

Vem tittar på den?

Tekniker, chefer, driften, hållbarhetschef

Hur ofta?

Veckovis

Varför ska du använda dashboarden?

Trygghetsrelaterade ärenden ger en omfattande översikt över trender och hjälper dig att identifiera fastigheter med ett högt antal trygghetsrelaterade ärenden, såsom störningar, belysningsproblem eller skadegörelse. Informationen presenteras både i absoluta tal och relativt, fördelat på antal objekt. Detta är viktigt för att proaktivt kunna arbeta med att öka tryggheten i områden eller fastigheter, vilket bidrar till nöjdare hyresgäster och främjar social hållbarhet.

Tips!

Ett bra komplement till era NKI undersökningar! Genom att arbeta med dashboarden kan du arbeta proaktivt för bättre NKI resultat.

Exempel på system

Integration logotype

Momentum Fastighet

Officiell samarbetspartner
Officiell samarbetspartner
Teknisk förvaltning
Kommersiellt bolag
Bostadsbolag
Förvaltningsbolag
  • Skapad av Homepal

    2024-08-27

  • Den här dashboarden är skapad och anpassad av oss på Homepal med vår påhittade demodata. Konceptet och idén kommer från en av våra kunder.

    Räkna ut ditt prisKontakta mig

    Fler dashboards inom Teknisk förvaltning

    Bläddra bland alla
    Dashboard Image
    Teknisk förvaltning

    Arbetsorderhantering: Interna vs. Externa Utförare

    Dashboarden är avsedd för dig som vill följa upp och analysera hur många arbetsordrar som avslutas av interna jämfört med externa resurser för att öka den interna hanteringen och minska kostnaderna.

    Homepal

    Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag

    Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.

    Sortiment av nyckeltal och mätvärden

    Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.

    Enhetlig datastruktur

    Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.

    Oändlig skalbarhet

    Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.

    Psst... Vad väntar du på?
    Boka demo