Strategisk uthyrning och kundrelationer
Det här är ett tillfälle att främja samarbete och stärka nätverket mellan er som arbetar inom uthyrning och kundservice och använder Homepal. Ni får möjlighet att utbyta kunskap, identifiera gemensamma utmaningar och dela bästa praxis för att hitta gemensamma lösningar.
Tid | 14:00 – 16:00, 29 aug 2024 |
---|---|
Plats | Digital workshop (Teams) |
15:00 - 15:15 | Introduktion
Kort presentation av agenda och syfte
Introduktion av deltagare
15:15 - 16:40 | Hur kan Homepal användas för att skapa bättre relation med era hyresgäster
Diskussion kring aktuella uthyrningsstrategier och identifiering av förbättringsområden, med fokus på hur Homepal kan användas som ett effektivt verktyg i uthyrningsprocessen.
Diskussion om hur varje fastighetsbolag för närvarande arbetar med att förbättra kundnöjdhet och service, samt hur dessa områden ytterligare kan förstärkas genom att utnyttja Homepal som en central del av deras strategi.
16:40 - 17:00 | Sammanfattning och nästa steg
Snabb genomgång av nyckelinsikter
Identifiering av konkreta nästa steg
Övrigt
Vissa av er har uttryckt intresse av att kunna JÄMFÖRA era nyckeltal med andra Homepal kunder. I vilket scenario tycker ni detta är intressant? Vad krävs för att det ska ge någonting då ni befinner er på olika orter? Vilka nyckeltal med mera.. Ta med er era tankar så tar vi en diskussion och skissar lite tillsammans på mötet!