Blandat avfall för eftersortering
Dashboarden är avsedd för dig som vill arbeta för att eliminera blandat avfall för eftersortering och därigenom förbättra avfallshanteringen och minska kostnaderna.
Vem tittar på den? | Hållbarhetschef |
---|---|
Hur ofta? | Månadsvis |
Varför ska du använda dashboarden?
Denna dashboard ger en detaljerad överblick över mängden blandat avfall för eftersortering per fastighet och över tid. Den visualiserar mängderna med hjälp av grafer och tabeller för att identifiera fastigheter med höga avfallsmängder. Dashboarden gör det möjligt att analysera trender och förstå vilka fastigheter som kräver åtgärder, vilket underlättar att sätta in insatser på rätt plats och vid rätt tidpunkt. Det långsiktiga målet är att minska mängden blandat avfall och därmed bidra till både lägre kostnader och förbättrad hållbarhet.
Tips!
Identifiera fastigheter med höga mängder blandat avfall för att prioritera insatser.
Följ trender över tid för att se om genomförda åtgärder ger effekt.
Analysera skillnader mellan fastigheter för att förstå vad som fungerar och vad som kan förbättras.
Använd datan för att utveckla riktade utbildningar eller kommunikation till boende för att minska felaktig avfallshantering.
Exempel på system
Skapad av Homepal
2024-12-13
Branschens dashboards
Det flexibla sättet att presentera data för teamet eller företaget. Skapa själv eller kopiera en från branschens exempel.
Ett BI-verktyg specialbyggt för fastighetsbranschens behov
Automatisera din uppföljning och rapportering med färdiga nyckeltal och dashboards. Lägg tiden på analys och att agera istället för att klippa och klistra i Excel eller vänta på ett konsultärende.
Ta steget in i nästa generation
Inget gigantisk IT-projekt, inget systembyte, inga konsulter. Aktivera en tilläggslösning som redan finslipats i många år och med tusentals aktörer inom fastighetsbranschen.