Medarbetarstatistik inom arbetsorderhantering
Dashboarden är utformad för att följa upp medarbetare som arbetar med arbetsordrar och innehåller viktiga parametrar såsom beläggningsgrad, hanteringstider och loggad tid.
Vem tittar på den? | Förvaltare, chef inom teknisk förvaltning |
---|---|
Hur ofta? | Månadsvis |
Varför ska du använda dashboarden?
Genom att använda denna dashboard kan ledare föra konkreta och faktabaserade samtal med medarbetare om hur de kan arbeta mer effektivt som ett team för att uppnå gemensamma mål.
Med en översiktlig bild av medarbetarnas prestationer ger dashboarden ledare möjlighet att identifiera styrkor och utmaningar inom arbetsorderhanteringen.
Genom att använda denna information i samtal och feedback kan ledare och medarbetare gemensamt arbeta mot att förbättra effektiviteten och produktiviteten i arbetsprocesserna.
Tips!
Byt ut nyckeltalen i dashboarden till nyckeltal som är relevanta för er verksamhet.
Less is more: om ni till exempel inte anser att beläggningsgrad är ett viktigt nyckeltal för er så ta bort det!
Exempel på system
Fler dashboards inom Teknisk förvaltning
Homepal
Business Intelligence, men specialbyggt för fastighetsbolag
Homepal är ett verktyg för uppföljning och rapportering som är specialbyggt för medarbetare på fastighetsbolag. Vi vet vad du behöver följa upp, rapportera vidare, vad din VD och styrelse vill se och hur de nyckeltalen ska beräknas – och vet du, det är precis det vi har byggt.
Sortiment av nyckeltal och mätvärden
Aktivera färdiga mätvärden och nyckeltal med ett enkelt klick från vårt sortiment.
Enhetlig datastruktur
Din data kopplas till en branschspecifik och beprövad datamodell för en enhetlig analysmiljö.
Oändlig skalbarhet
Bjud in så många användare som behövs från er organisation utan begränsningar.