4 dashboards med NKI i fokus
- Kevin Kimaryo
2024-08-29
- Axel Holmqvist
2024-08-29
Välkommen till Homepals nya mini-guide: "4 dashboards med NKI i fokus”!
Den här guiden är skapad för dig som vill dyka djupare in i arbetet med Nöjd Kund Index (NKI) och utforska hur du kan kombinera detta laggande nyckeltal med snabbare KPI för att aktivt förbättra kundnöjdheten i den dagliga förvaltningen.
Vi har samlat fyra effektiva dashboards som hjälper dig att snabbt identifiera korrelationer, trender och nuläge – allt för att ge dig de insikter du behöver för att agera proaktivt. Den här mini-guiden är perfekt för dig som vill inspireras till att följa upp rätt nyckeltal och hitta de mest effektiva sätten att lyfta ert NKI.
Oavsett om du redan är en Homepal-användare eller bara letar efter nya sätt att förbättra er fastighetsförvaltning, hoppas vi att dessa dashboards kan erbjuda värdefull vägledning och hjälpa er att nå nya höjder i kundnöjdhet. Låt oss göra det enkelt att agera på era data.