Så funkar Customer Success på Homepal
Vad innebär Customer Success på Homepal? Vilken målsättning har vi och hur jobbar vi för att nå den? Det kommer det här blogginlägget handla om!
Innan vi börjar jobba med Customer Success måste vi se till att du kommer igång. Alla följande steg är genomförda när vi påbörjar din resa med Customer Success.
Stegen innan Customer Success:
Implementation/leverans och uppstart
Homepal tar kontakt med din(a) systemleverantör(er) för att kunna hämta data
Homepal modellerar all data
Tillsammans kvalitetssäkrar vi din data för att säkerställa att allt stämmer
Homepal sätter upp ditt startpaket. Läs mer och se just ditt startpaket här.
Utbildning och uppstartsmöte
Okej, de första stegen med Homepal är klara. Dina första system är integrerade, din data är modellerad och kvalitetssäkrad och ditt startpaket finns färdigt. Nu är det med andra ord bara att köra igång. Vad händer nu då? Det ska det här blogginlägget handla om!
Målsättningen med Customer Success
Målsättningen med Customer Success, eller CS, är att skapa långsiktiga partnerskap med våra kunder genom att säkerställa att de får maximalt värde av vår plattform. Vårt mål är att göra ditt arbete enklare, mer effektivt och datadrivet genom kontinuerligt stöd, utbildning och rådgivning.
Så jobbar vi med Customer Success
Regelbundna avstämningar för att svara på frågor
Utforska
Bjuda in fler användare - utbildning och hjälp att få ut Homepal i organisationen
Regelbundna avstämningar
Genom regelbundna avstämningar ser vi till att du har det stöd du behöver. I början hörs vi oftare, och sedan med lite längre mellanrum när du blivit varm i kläderna. Under avstämningarna passar vi på att svara på eventuella frågor och ge lite tips och trix för att du ska få den bästa upplevelsen av Homepal. Vi finns alltid tillgängliga på mail och telefon.
Utforska
Startpaketet är bara början. Homepal har en uppsjö av riktigt bra dashboards som används av dina branschkollegor - och alla går att hitta under fliken utforska i Homepal. Där kan du hitta inspiration, aktivera nya dashboards med ett klick, och sedan enkelt modifiera efter dina önskemål. Din kontaktperson på Homepal hjälper dig hitta vad som passar dig och dina kollegor.
Hjälp att få ut Homepal till dina kollegor
Din customer success-manager kan hjälpa dig sprida Homepal till fler avdelningar och och fler kollegor om du inte hinner eller vill göra allt själv. Du kan välja på olika nivåer av hjälp:
Coachning: Vi coachar dig, men du gör jobbet själv. Vi fokuserar på ett eller några nyckeltal och dashboards så att du kommer igång med dina kollegor. Detta är en tilläggstjänst som passar dig som vill ha en del hjälp.
Fullservice från Homepal: Tillsammans tar vi fram en utrullningsstrategi som passar just dig och dina behov. Homepal håller i utbildningar och workshops och ser till att dina kollegor har exakt den dashboard som är relevant just för dem. Det här är en tilläggstjänst som passar dig som vill ha maximal hjälp.
Sammanfattningsvis
Målsättningen med vårt CS-arbete är att du ska få hjälp och stöd att få ut som mest av Homepal. Prata med oss så hittar vi den bästa lösningen just för dig.